vineri, 20 septembrie 2013



             La ceas aniversar,ma incearca un sentiment de bucurie nemarginita,de multumire si consideratie,fata de toti cei ce reprezentati cu cinste,MINUNATUL MARE PUBLIC iubitor de folclor.
              Ca interpret al cantecului popular,am incercat intotdeauna si sper ca am reusit,sa aduc in inimile dumneavoastra,o raza de lumina,un strop de speranta,sa va incununez fiecare zi cu o farama din mirificul univers al lumii satului,cu frumusetea cantecului,ce poarta amprenta intelepciunii si bogatiei spirituale a meleagurilor natale,meleaguri rupte parca dintr-o lume de basm,ce imi leagana mereu amintirle copilariei.
   Prin cantec,m-am straduit sa pastrez nealterata frumusetea acestor locuri pline de istorie,de traditii stravechi,si de un melos popular aparte,nascut din dragostea oamenilor ce au trait si traiesc pe acest taram de poveste,cu susurul izvoarelor strajuite de muntii milenari ce emana in mod sublim glasul binecuvantarii si al vesniciei,unde doina si cantecul de joc par desprinse parca din lacrimile de bucurie ale lui DUMNEZEU,picurate cu infinita iubire din inaltul cerului,pentru vietuitorii acestui adevarat colt de rai pe pamant romanesc.
  Va rog totodata,sa-mi permiteti sa ma indrept cu gandul,la cele aproape 170.000 de suflete ce ne-au trecut pragul in acesti ani,sa le multumesc din tot sufletul pentru gandurile bune,pentru sustinere si aprecieri,si sa ii asigur ca si in continuare voi incerca prin repertoriul ales cu grija,sa fiu pe masura exigentelor,gusturilor si asteptarilor tuturor.
   Va doresc din toata inima si fiinta mea,ca Bunul Dumnezeu sa va daruiasca sanatate,intelepciune,si de tot ce-i bun si frumos in aceasta viata sa aveti parte,iar dragostea,fericirea,speranta,credinta, bucuria,si dorintele indeplinite,sa va fie candela a sufletelor,calauza a pasilor, si podoaba a fiecarei clipe!                                                                                 

 Cu drag cu deosebit respect si abnegatie, al dumneavoastra ILIE MEDREA.

3 comentarii:

  1. Sunt mandra , sa ma aflu printre acesti iubitori de folclor traditional , dar si sa am placerea se a scrie cateva cuvinte ,de respect si admiratie pentru tot ce transmiteti atunci cand doiniti , iubesc doina , transmite tot ce glasul nu poate rosti , Doamne ajuta la cat mai multe cantece , doine in special . Va multumesc !

    RăspundețiȘtergere
  2. La ceas aniversar ma alatur si eu sa va spun La multi ani, sa aveti cat mai multe realizari in viata si in cariera aristica....anna tareka....

    RăspundețiȘtergere