miercuri, 12 septembrie 2012

Buna dragii mei.

Azi la împlinirea unui an, de la înfiinţarea profilului de blog ce-mi poartă numele de Ilie Medrea, mă văd colpeşit, să constat că peste 60.000 de suflete iubitoare de folclor popular românesc, mi-au trecut pragul sufletului, spre a se "adăpa" cu cântece mele, ce consider că pot fii mângâiere pentru toţi acei încercaţi de greu!
Nu-mi rămâne decât să vă mulţumesc, şi să stiţi, ca eu,  vă aştept in continuare, cu "masa pusă", spre a vă potoli foamea, cu ingredientul cel mai important FOLCLORUL AUTENTIC ROMÂNESC, atât de necesar, celui ce a crescut pe GLIA STRĂMOŞEASCĂ ROMANĂ  !!! DOAMNE-AJUTĂ

24 de comentarii:

  1. La cat mai multi ani ,in care noi sa putem sa ne bucuram de minunata voce ,de tot ce primim prin intermediul muzici populare traditionale din ardeal ,sunt mandra sa fiu printre cei care pot asculta aceste doine ,care pe mine ma incanta ,dar si jienele ,sunt parte din noi ,romani de pe aceste meleaguri . Mult succes mai departe ILIE MEDREA !MULT RESPECT DIN PARTEA MEA ...MARIANA CINAS

    RăspundețiȘtergere
  2. Din suflet va doresc succese multe si cat mai multe melodi frumoase , sa aveti parte de multa iubire !!
    Cu stima si respect Diana !

    RăspundețiȘtergere
  3. Doamne-ajuta la tot omul si multa bafta in cariera de Artist !

    RăspundețiȘtergere
  4. Multa sanatate voie buna si succese depline pe mai departe !

    RăspundețiȘtergere
  5. Domnult ILIE MEDREA va multumim pt tot ceea ce faceti ca noi sa avem zilele mai placute ascultand frumoasele dvs. cantece si va doresc din suflet sa aveti multa sanatate,success si parte de tot ceea ce este mai bun si mai frumos in viatza....cu respect al dvs ascultator ghita ciobanu

    RăspundețiȘtergere
  6. Domnu Medrea multa sanatate si voie buna va spune Ion Vasilescu !

    RăspundețiȘtergere
  7. Sa traiti domnu Medrea multa sanatate , voie buna si tot ce este bun si frumos , cat mai multe cantece frumoase .
    Cu stima si respect Cristina Miclea !

    RăspundețiȘtergere
  8. Viata are drumuri multe iar pe unul dintre ele am dat peste acest blog frumos .
    Bafta domnu Medrea !

    RăspundețiȘtergere
  9. "Iubirea este cel mai pretios sentiment din lume ! "Foarte bine spus domnule Medrea sa vede ca sunteti un artist !Semneaza Zarie Cristian .

    RăspundețiȘtergere
  10. O viata frumoasa , multe realizari si succese depline , cu respect Biank !!!

    RăspundețiȘtergere
  11. Frumos mai cantati , sa fiti sanatos !
    Vasile

    RăspundețiȘtergere
  12. Vorbe cu talc adunate de un mare artist , sa traiti sanatos .Agent007

    RăspundețiȘtergere
  13. Multumim noi romani care apreciem munca dumnevoastra si folcloru nostru care ori unde in lume e madria noastra de roman . Vasile Moraru

    RăspundețiȘtergere
  14. Sanatate domnu Medrea si cat mai multe cantece frumoase!Cu drag Dany !

    RăspundețiȘtergere
  15. Imi esti atit de drag cind te aud cintind mai ales cind doinesti uit de tot si de toate.Sa iti dea bunul DUMNEZEU sanatate,fericire sa ne mai poti alina sufletul cu cintecele tale.
    Cu drag Maria Radu !

    RăspundețiȘtergere
  16. Sunt Valerica Ioan din Bihor si va doresc cariera frumoasa cu multe impliniri !

    RăspundețiȘtergere
  17. Dumnezeu sa va binecuvanteze intodeauna vocea frumoasa . Maria

    RăspundețiȘtergere
  18. Satraiesti Iliutza si multe bucuri in viata . semneaza Mirel

    RăspundețiȘtergere
  19. Domnule Medrea eu multumesc la fata iasta care va tot da la radio asa va mai auzim si noi , sa traiti ca tare bine mai cantati si domnisoara di la radio tare fain va prezina .
    Respecte din partea lu Marian Ioan .

    RăspundețiȘtergere
  20. Ilie,am ascultat doinele tale ,care au reusit sa-mi stirneasca atitea amintiri frumoase de pe meleaguri Springene. Sa-ti de-a bunul Dumnezeu,multa sanatate casa ne mai poti cinta,Gabi Bobes

    RăspundețiȘtergere
  21. Bunul Dumnezeu sa va ocroteasca si sa va dea in viata tot ce este sortit omului bun !
    Cu respect Ioana !

    RăspundețiȘtergere
  22. Versurile dvs.sunt leac pentru toate sufletele. Sunt speranta pentru ziua senina care ar putea veni maine. Si sunt uitare,alinare si caldura peste teama,durerea si frigul care uneori ne cuprinde.
    Sa va dea Bunul Dumnezeu sanatate si multa liniste in suflet.Ca sa puteti canta, ca sa puteti iubi, ca sa puteti imbratisa in cantecul dvs.toata viata noastra..cu bune si rele .Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere
  23. Niciodată nu este prea târziu. Azi, la un an distanţă, mă alătur celor care v-au urat de bine, cu toată inima. Mi-a fost ziua tristă, nu ştiu de ce. Şi, vorba dumneavostră, mi-am căutat leac pentru suflet. L-am aflat în muzica dumneavoastră. Trebuia să vă mulţumesc cumva: mulţumesc, Domnule Ilie Medrea! Să vă dea Domnul sănătate, bucurii şi, pentru că tinereţea este o stare de spirit, să fiţi mereu tânăr! Cu admiraţie şi drag, Aura Cojoariu.

    RăspundețiȘtergere
  24. Niciodată nu este prea târziu. Azi, la un an distanţă, mă alătur celor care v-au urat de bine, cu toată inima. Mi-a fost ziua tristă, nu ştiu de ce. Şi, vorba dumneavostră, mi-am căutat leac pentru suflet. L-am aflat în muzica dumneavoastră. Trebuia să vă mulţumesc cumva: mulţumesc, Domnule Ilie Medrea! Să vă dea Domnul sănătate, bucurii şi, pentru că tinereţea este o stare de spirit, să fiţi mereu tânăr! Cu admiraţie şi drag, Aura Cojoariu.

    RăspundețiȘtergere